ictlamei

Information and communications technology

ictlamei

Information and communications technology

آموزش کاملاً عملی و تصویری نصب 14.0 OPNET :

لینک زیر  یک فایل Rar حاوی فایل Pdf و Word آموزش تصویری نصب OPNET 14.0 بصورت کاملاً عملی و کاربردی می باشد. در صورت هرگونه مشکل یا سئوال می توانید پیام بگذارید.



آموزش تصویری OPNET_14_0


نظرات 15 + ارسال نظر
زارع شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://ictman.blogsky.com

مرسی مهندس ، خیلی عالی بود. وب خوبی داری قابل دونستی مارو لینک کن.
بدرود.

اینم لینک مهندس

کاظمی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://SKKAZEMI.BLOGFA.COM

با سلام و تشکر فراوان از شما و آقای الوندی بسیار جامع و کامل بود
موفق باشید
[گل]

نظر لطف شماست استاد ، به خاطر راهنمائیهای خوب شما بود.

m@hgh@ni جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://ictlamei.blogsky.com/http://

سلاااااااام بر مهندس عزیزم احمد آقا
خواستم یه تشکر ویژه ازت کنم بابت مطالب مفید وبلاگت
مرسییییییییییی داش احمد.

vahid سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://ict-lameigorgani.mihanblog.com

سلام
عالی بود
آموزنده و مفید.مؤید و منصور باشی

حنانه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام ممنونم ازسایت خیلی خوبتون من چندین وقته درگیر پروژه ام که با نرم افزار OPNETهستم. هر کاری کردم نصب نشد و بهم خطا میده تورو خدا کمکم کنین.خیلی وقت ندارم اگخ میشه راهنماییاتون رو به ایمیلم بفرستین

mohammad دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

khob chizie...!

mohammad یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

دستت درد نکنه.

kejal پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام. ممنون از فایلی که گذاشتین.
من میخوام شبکه gsm رو در محیط opnet modeler14 شبیه سازی کنم. چه پارامترهایی رو باید تنظیم کنم؟اگه راهنمایی کنین ممنون میشم.

mohamad سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
زحمتی براتون داشتم
تو فایل آموزشی گفتین این پوشه for VS2008 users رو کپی کنم
اینو میتونید واسم ایمیل کنید
من 14.5 رو نصب کردم ها
بدشم هرچی میگردم آدرس پوشه C:\Program Files\OPNET\14.0.A\sys\pc_intel_win32\bin\manifest اصلا وجود نداره یعنی پوشه manifestنیست من چکار کنم

دوست عزیز محمدآقا یا آحمد آقا ؟ سلام
لینک زیر محتویات پوشه ای که خواسته بودید را می توانید دانلود کنید
در صورتی که موفق نشدید
اعلام نمائید تا برایتان ایمیل کنم.
موفق باشید.
http://www.mediafire.com/?uu93u7xpxhudgwy

mohamad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
آقا دستتون درد نکنه
لطف کردید
دستتون درد نکنه
فایل رو دریافت کردم
اما شما در مورد سوال دوم من چیزی نمیدونید تا حل بشه
آپ نت من 14.5 هست میشه از یک سیستم دیگه کپی گرفت یا اینکه شما از سیستمتون کپی بگیرید بمن بدید
بازم ممنون از زحماتتون

دوست عزیز سلام
از تغییرات ورژن 14.5 نسبت به 14 چیزی نمی دانم
ولی مسیر گفته شده در 14 هست
C:\Program Files\OPNET\14.0.A\sys\pc_intel_win32\bin\manifest
و اگر نشد شما از ورژن پایین تر استفاده کنید ضمن اینکه این تنظیمات روی XP بوده است و مشکلی هم ندارد.

mohamad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

یک سوال دیگه هم دارم
تو قسمت که آدرس هارو اضافه میکنیم این آدرس هم باید اضافه کنیم C:\WINNT\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727;
خوب من تو ویندوزم winnt نداره یعنی پوشه windows داره چون ویندوزم اکس پی هست پس باید هر جا اینجوری آدرسش هست باشد اینجوری آدرس بدم C:\WINdows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727; درسته؟

آدرس داده شده در کدام قسمت بوده؟

mohamad دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام
یعنی توی آپ نت 14.5 ممکنه اصلا همچین پوشه ای وجود نداشته باشه
خوب نمیشه از اون پوشتون کپی بگیرید بهم بدید؟
منم تو ویمورم اکس پی نصب کردم
این آدرس مال زمانی هست که میریم رو مایکامپیوتر کلیک راست میکنیم میریم متغیر هارو به سیستم بشناسونیم

مریم پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ب.ظ

باسلام وتشکراز مطالب مفید وکامل
من نرم افزارآپنت14 رومیخام اگه مقدوره لینک دانلودش برام بفرستی ممنون میشم.

d.s سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
برا من اصلا دانلود نمیشه!!!!

حمیدرضا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

سلام خیلی ممنون با اجازه در ارائه پایان نامه کارشناسی استفاده میکنم
انشاءالله سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد